I didn't come this far to fall down and start all over again. ♔

Jag vill verkligen inte, jag gör allting för att förtränga tanken av att det är skola imorn.
Fyfan - hänt så jävla mycket den här sommarn, men ändå inte. Hänger inte med i tiden
för fem öre, hösten är här snart. Sen en lång kall jävla vinter, hur fan kan tiden gå så jävla
fort. Kommer ihåg , som om det va igår när jag gick i femman. Hur jävla bråkig jag va i skolan.
när jag & tjekis härjade sönder, när alla mobbade våran lärare - Britt. När rektorn kom ner minst
fem gånger varje dag , för att skälla ut klassen. Eller när man började 6:an , kände sig jätte stor
när man fick börja på övervåningen. Det är helt galet , att på så kort tid lär man sig att uppskatta
saker & ting på ett helt annat sätt. Hur du hanterar känslor & tankar på ett så annolunda sätt.
När man va liten , då kärlek va en puss på kinden. Enda sjukdomen man kunde få va väl, killbaciller.
En kram & alla problem va lösta. Även om jag ibland önskar livet va lika enkelt som när man va liten,
så förstår jag egentligen hur stark man verkligen är.
Gammal bild & Saknar mitt blonda hår precis hur mke som helst ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0