People are not mirrors, they see you completely different than the way you see yourself.

Jag önskar du kunde förstå hur ledsen jag är över att det blev som det blev.
Den vänskapen , den va obeskrivlig. Men vi tappade kontakten pga mina misstag.
Jag skulle ta upp kontakten, jag skulle komma och överaska dig på din skolavslutning.
men någonting hindrade mig. Fattar inte hur jag kan va så dum , efter allt vi gått igenom
tillsammans. Allt vi gjort för varandra , speciellt du . Du har gjort allt för mig & även om jag
inte visar det , så är jag så sjukt tacksam över det. Jag älskar dig lillasyster & förlåt.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

hjärtat.. allt kommer bli bra, nån gång. bara frågan om när.<3

2011-08-15 @ 13:50:08
URL: http://onlyjumpingriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0