18 februari 2011

Finns ingen häst som du .
Ena stunden vägrar du göra nått , sen gör du allt.
Du håller på att busa runt ena stunden sen är du helt lugn.
Jag kommer ihåg när du slängde av rebecka för nån sommar sen.
Jag lovade mig själv att ALDRIG rida dig.
Några månader senare , vad det bara jag som red dig .
Vi skapade ett band emellan oss , som ingen kan bryta.
Du har gett mig chans på chans att försöka våga.
Jag har ju alltid varit lite av en olycksfågel när det
gäller med hästar & det brukar alltid sluta upp med att
jag sitter där i timmar på akuten. Du ser min rädsla &
osäkerhet . Men du gör det inte till något negativt , du hjälper mig
övervinna rädslan , även om det tar tid vet jag att du väntar .
Vi tar det här i våran takt , du behöver mig & jag behöver dig.
Vi ska visa dom alla, att travare kan ! Bara man ger dom en chans.
Emmiieeliasson & New Scene D , för alltid :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0