23 Februari 2011

Dag 2 - Presentation av hästen

Mjaa, dea.
finns sjukt mycket att skriva om henne,
men det skulle va så jobbigt att skriva :p
Dea är väl en gammal travare som förstördes
i ung ålder på travet. Hon springer en viss fart
sen låster det sig för henne och hon hoppar.
Så nu används hon väl till allround ridning då.
Har tävlat med mig , på några minihoppningar
på grk som hon tyckt vart jätte kul. Fast
hon tyckte nog de va lite låga hinder :)
Har vart och hoppat med henne en gång på
trossnäs. Hoppade några hinder sen tror jag
hon vart rädd för ett hinder och vägrade hela tiden.
så vi tog det lugnt och skrittade där medans
dom andra hoppade. Hon är ett sjukt energiknippe
går från 1-100 på en sekund. Väldigt busig
nu på senaste tiden då hon tror det är okej
att stegra & bocka. Men hon är inte så riden då
jag bor här uppe. Så hon är väl mest uttråkad bara :)
nej, nu orkar jag inte skriva mer :p
ni får lite bilder ist :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0