26 februari 2011

Dag 5 - Min bakrund.

fattade inte riktigt .
min bakgrund med ridningen?
aah , så får det va x)
Det började väl såhär att pappa hade
en kompis vars tjejs dotter hade en liten
shetlandsponny som hette Esmeralda.
Som jag fick komma och rida :)
Efter något år med Esmeralda så
började jag på Mörkeruds Hästgård.
Följde med en av mina kompisar dit
som skulle vara med på en ridlektion så
tyckte jag det såg kul ut och bestämde mig för
att börja där. Gick från Ridlektioner till bara
foderponny och de va Alice. Underbar fjording
så himla goo och tjock. Sen slutade jag på
mörkerud helt. Kommer inte ihåg vrf.
Började igen , bytte till en annan fjording som
heter walle. Tror det va så , ääh .
Walle sen Tintin sjuuuukt länge , min bebis det ! <3
Sen från tintin till orkan.
Sen slutade jag där då min sisa foderponny orkan dött.
Och började rida på Grums ridklubb.
Red på ridskolan där i 2-3 år kanske.
Det var där jag träffade Rebecka :)
Sen slutade jag på Grk och började rida hemma hos becka.
Red där bra länge. Flyttade .
Red mindre och mindre. Ingenting alls.
Sen blev det då och då när jag åkte ner till värmland igen.
Och nu kommer det bli hela tiden sen under sommarn och efter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0