jag kan hoppa , har gjort & kommer göra igen.

Postat av: anonym
nån som tog illa upp av kommentaren! haha snälla flicka.
Det vore kul om du kunde lägga upp en video när du verkligen hoppar.

Svar: haha , tyvärr jag tog inte illa upp . sorry ;)
men med tanke på hur feg du är som inte vågar skriva vad du heter elr något så känns
det lite ''onödigt'' nästan att försöka bevisa något.
Jag kan hoppa med dea , jag har gjort & kommer göra . Som sagt.
Men jag har aldrig sagt jag hoppar elitnivå blablabla.
hur bra som helst, bästa sitsen & allt. Nej , det har jag inte.
så tack för kommentaren fegis , slår vad om att du inte heller kan hoppa isf :)
minihoppning

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad spelar det för någon roll om man skrivit sitt namn eller ej.? S:

Alla har vell olika åsikter om vad nån tycker. OCh nu var det kanske så att du inte kunde hoppa enligt den personen.

2011-02-08 @ 22:10:42
Postat av: Becckaaa

hallå? det är ett varmblod vi snackar om, inget fullblod/halvblod som hoppar PERFEKT!

Dea kan hoppa men kan också vara feg men när hon väl hoppar så gör hon det så bra hon kan.

Emmiie, du har ju hoppat, men efter det som hänt inom hoppningen som gjorde att du blev rädd så har du ju haft det svårare med att VÅGA!

Men, jag är stolt över dig och dina framsteg efter du blev rädd! Du fixar det ju bara du rider mot hindret, klart som fan att du kan hoppa! Alla kan, :D

Men de e inte så att alla fixar allt när de gäller HÖGA och exlusiva klasser som Malin B J o alla andra hallå?

Vad tror hon som kommenterar egentligen som inte ens känner till dig o dea? :)

2011-02-09 @ 18:19:32
URL: http://blackvelvet.bloggplatsen.se
Postat av: Moaaaa

sååå sant som du säger de <3

2011-02-18 @ 07:19:12
URL: http://moaaahedlund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0