rubrik

Postat av:

Om du är fodervärd åt hästen, vem har han nu då när du inte är där? med tanke på att fodervärd är när du som fodervärd är den ända som har hand om hästen, eller har jag helt fel? :)

svar : jag är ''fodervärd'' åt dea. Eller ja , min bästa kompis har henne och hon står i deras stall.
och när jag bodde nere i karlstad var det typ som min häst , jag red henne & tävlade & skötte om.
För jag i stortsett bodde hemma hos dom :)
Att vara fodervärd behöver inte betyda att det är bara du som tar hand om hästen , det kan va så.
Men det beror oxo på vad ägaren & du kommer överens om :)
Postat av: Sandra

fin blogg :D

 

svar: tack så mycket :)
rebecka's blogg : http://blackvelvet.bloggplatsen.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, men kan du inte lägga in fler bilder och videos också? :)

2011-02-01 @ 18:54:19
Postat av: Anonym

vad tävlade du i då? knappast hoppning. du kan ju inte hoppa med en häst. :)

2011-02-05 @ 14:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0