lite svar på kommentarer .

hejhej :)
gulligt att ni kommenterar men kan inte svara på kommentarerna.
har glömt bort lösenordet till den hotmailen jag använder på blogg.se :p
så kommer väl stortsett svara på kommentaerna i inlägg.
två svar :
~ ta mer fart så hade det gått , skrik aldrig i en hästnärvaro blablabla.
(kommer inte ihåg hela kommentaren :p )
hihi, mer fart ... det går inte på han assow, jo klart det går . men vi hoppade det där hindret en miljon gånger :p
samma sak varje gång. vääääägrar ! sen kom vi väl över, eller ja kan klättrade över. och jag va inte beredd på att han skulle hoppa så det blev ett litet pip ljud från min sida. + jätte gamal video ^^

~ varför ha blogg om man inte uppdaterar ?
det är såhär att dea , hästen jag är ''fodervärd'' åt bor nere i karlstad , värmland.
som jag oxo gjorde för ett tag sen , nu bor jag i östersund, jämtland.
Så då är det lite svårt att driva en ''hästblogg'' om man inte har hästen i närheten :)
men ska snart flytta ner till karlstad igen. Och då blir det mega uppdatering på bloggen. :)
kommer nog att slänga in en hiss & diss , frågestund & lite gamla bilder & videos.
tack för kommentarerna , & kritiken uppskattas ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska du flytta till Karlstad igen? :)

2011-01-31 @ 10:45:54
Postat av: Anonym

om du är fodervärd åt hästen, vem har han nu då när du inte är där? med tanke på att fodervärd är när du som fodervärd är den ända som har hand om hästen, eller har jag helt fel? :)

2011-02-01 @ 09:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0