everytime i see you , i fall in love all over and over again.

Mormor hämtade upp mig hemma i ängsmon runt ett, sen drog vi till stan och
kollade på när studenterna åkte flak, haha så jävla kul.
fulla, glada människor som dunkar musik som idioter , störtsköna - haha !
vet inte hur jävla många slängkyssar jag fick  & folk som drog i mig typ hela tiden.
haha , så jävlasöta. Längtar som fan tills jag tar studenten , även om jag inte ens börjat
gymnasiet än då , men ändå !
Stod iaf och kollade ett tag , sen drog vi och fikade på kärnan , sen mötte vi upp min kära
moster emelie som kommit upp från stockholm och ska va här i veckan. Gick hem till Simon
(som tog studenten idag) & hans familj då, käkade middag och åt tårta - tjockis efteråt , oojah!
Sen blev det hem till låsböle , nu sitter jag här och gör ingenting. Alla har gått och lagt sig, så får
väl ringa upp baby och se fall han kan va social.
/ tänkte lägga upp bilder från idag oxo , men såklart glömde jag ju överförningsgrejen. så får bli någon
annan dag \

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0