It's a struggle just to live in life, and what's right ...

Precis kommit in från balkongen, blir galen ! Vill bli brun & om den här jävla åskan
och regnet får jag fan ingen färg & baby mobbas hela tiden för att han blivit brun & att han vart
ute & solat. ååh, dumming. Tur jag flyttar ner om typ 2-3 dagar !
hoppas dt är bra väder nere i kd så jag kan få bli bruuuuuuun.. :/


aya, imorn ska jag på skolan iaf. Inte vart där på hela veckan, så kan va bra att gå dit.
Lär väl bara ska städa ur skåpet & lämna in skåpnyckeln.
Fredag är det ju skooolavslutning, fedt pepp ! ( klänningen va skitful irl btw, fml..)
Lördag så kommer papi hit & hämtar mig :D :D :D <3
Söndag kanske jag kan träffa baby igen, saknar sönder !! :')

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

tack så mkt, följ den gärna fall den verkar intressan, satsar stort!

2011-06-10 @ 12:35:45
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0