Be yourself, everyone else is taken.

good morning sunshine !
gick precis upp ur sängen & vaknade av världens solsken!
Jag skulle egentligen haft skola idag , men vi skulle typ
åka skridskor & så . Inge kul , så jag fick stanna hemma &
plugga @ home istället. Så ska väl övertala mami om att färga mitt
hår nu , sen lär jag väl sätta mig & skriva lite på min novell.
Good Morning Sunshine !
Gick precis upp ur sängen & vaknade av världens solsken!
Jag skulle egentligen haft skola idag , men vi skulle typ
åka skridskor & så . Inge kul , så jag fick stanna hemma &
plugga @ home istället. Så ska väl övertala mami om att färga mitt
hår nu , sen lär jag väl sätta mig & skriva lite på min novell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0