T R Å K I G T

Så tråkig blogg, tråkiga inlägg, tråkig design...
blablabla . Finns inte så mycket jag kan uppdatera
med då Dea är ca 60 mil ifrån mig :)
menmen, ca 3 månader kvar . ååååh , kommer bli så underbart.
Har hört att jag ska ha dea som min riktiga assow riktiga häst då
jag flyttar ner oxo. Paula ( rebeckas mamma, http://paulamarie.bloggplatsen.se/)
och min papi ska komma överens om någonting . Haha , kommer inte rikigt ihåg
va det var , men bra vare! :D Ska få egen (eller ja dela med min beckaboo )
sadelkammare och allt , kommer bli snyggt med en maaaaaaassa nya saker
till min dea :') längtar så jävla mke ! ca 37 dagar kvar oxo tills jag åker ner
till värmland oxo , nicenicenice. Passar på att ladda upp lite bilder från när
jag va nere nu sist :')
Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder :p
Som ni säkert sett , rider jag med hackamore på dea numera :)
så jävla underbar är hon , som en helt annan häst ! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Superhärliga bilder! Speciellt den i headern

2011-03-20 @ 13:22:32
URL: http://havsglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0