tips från läsare

'Det bästa sättet att träna bort osäkerheten är att träna låga hinder. Kanske låna en kompisar häst som har jätte bra självförtroende Min D-ponny kom till mig den 7 november 2010 har ett grymt självförtorende. I vintras(januari) efter jullovet var jag osäker på 80 cm då vi inte hade hoppat på ett tag men han är så sjukt självsäker så nu hoppar vi banor på LA och MSV nivå. Ska börja tävla LA nu i vår och kanske kvala MSV :D
svar : Tack linnéa för tipset !  och lycka till med kvalet ! :D
hennes blogg här : http://ungponnyn.blogg.se/
kommer nog bli bättre till sommaren oxo då det blir lättare att ställa upp hinder & det inte är så
halkigt ute :)
Jag & dea på vår första tävling :)
'Det bästa sättet att träna bort osäkerheten är att träna låga hinder. Kanske låna en
kompisar häst som har jätte bra självförtroende Min D-ponny kom till mig den 7
november 2010 har ett grymt självförtorende. I vintras(januari) efter jullovet var jag
osäker på 80 cm då vi inte hade hoppat på ett tag men han är så sjukt självsäker
så nu hoppar vi banor på LA och MSV nivå. Ska börja tävla LA nu i vår och kanske
kvala MSV :D
svar : Tack linnéa för tipset !  och lycka till med kvalet ! :D
hennes blogg här : http://ungponnyn.blogg.se/
kommer nog bli bättre till sommaren oxo då det blir lättare att ställa upp hinder & det inte är så
halkigt ute :)minihoppning
Jag & dea på vår första tävling :)

Kommentarer
Postat av: becka booooooop ;*

du kan ju alltid låna tosca, hon nekar inte på ett hinder ! :)

pusseN<3

2011-03-26 @ 20:27:38
URL: http://blackvelvet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0