Varje gång du möter min blick så vet jag vem jag är.. Jag är din

Seriöst världens tråkigaste fredag, började morgonen med att nästan inte komma i tid.
fattar inte hur man inte kan vakna av väckarklockan, mamma som ringer och elin som kommer in två ggr ?
Skolan då - matteprov- redovisning om 60talet - slöjd- musik - lunch (slöjd) - engelska (slöjd)
Slutade halv 2 , gick hem och däckade i sängen, så jävla trött !
vaknade väl för typ en timme sen , så ska väl fortsätta dunka musik och börja packa ner kläderna jag inte
behöver i en kartong. Flytten är nära nuu, åååh längtar !
Mamma tog med kameran till mora oxo , så blir ingen outfit idag. För tänker inte ens försöka ta bilder
med min totalt värdelösa mobilkamera (xperia x10 mini) VÄRLDENS SÄMSTA MOBIL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0