YOU HAVE TO BE UNIQUE, DIFFRENT, AND SHINE IN YOUR OWN WAY

T-shirt från Jc , Leggings från Gt , armband från lite vartsomhelst, Barnklocka från kappahl.
Satt och hade klippte sönder leggingsarna igår natt & dt är inte skevt trashat, dt är bara mina ben som är skev.

Typ precis kommit hem från skolan, försov mig tills tolv idag, & då hade vi lunch så stannade hemma till ett. Drog på skolan & kollade so-redovisningar om olika ''årstal'' typ, mitt var 60-talet , som jag ska redovisa imorn. Efter redovisningarna skrev jag väl klart mitt arbete , sen vart dt idrott tror jag? Spelade brännboll mot åttorna. Orkade inte va med så jag satt och va domare/tidcoach/skrikkärring - haha! men dom va så seg på allt så va tvungen att skrika på dom lite (a' Ne, nu ska jag fortsätta lyssna på gammal nostalgi musik och göra en kopp te. tror jag sätter mig på balkongen ett tag sen oxo, äntligen skönt väder ute igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0