Jag skulle ge dig hela världen, om jag bara kunde det. ♔




Inte skrivit något i bloggen på evigheter, känner att jag orkar inte heller.
Hänt så jävla mycket nu på sistone, men nästan allt känns bra nu.
Men jag saknar min fina pojke nått så extremt , vi har vart
tillsammans i 8 månader om två dagar. Helt sjukt vad tiden går fort!

Har iaf börjat gymnasiet igen , hammarö - Barn & Fritid. Fyfan säger jag
bara! lika skolless somvanligt, men nu ska jag verkligen klara skiten.
Tur jag har extremt snälla filip som hjälper mig hitta till lektionssalarna (a'
nollkoll verkligen. Va inne i stan idag oxo & köpte ett par gasp byxor, så
nu slipper jag sno baby's hela tiden (a'. Ska va duktig & börja gymma.
Nej, pallar inte blogga. Puss !


Och somvanligt så kan jag ju inte va seriös på bilder, så bjuder på den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0