nio månader tar livet att bli till, men blott en tiondels sekund slocknar de på..


we ♥ it.
Kan inte förstå det, det är över sju månader sedan du försvann från jorden min lilla ängel.
Den smärtan som fortfarande är kvar får mig gråta om nätterna och endast somna av
utmattning.  Om du bara skulle få chansen att förstå hur älskad & saknad du är. Vem du
än skulle vara. Du va min lilla skatt, och finns ingenting jag ångrar så grovt mycket som det
jag gjorde.  Kommer aldrig förlåta mig själv för det misstaget jag gjorde då. Förlåt min lilla
ängel, jag älskar dig & hoppas moster tar hand om dig där i himlen. ♥


Kommentarer
Postat av: Happy Birthday

And from the heavens to the womb to the heavens again

From the endin' to the endin', never got to begin

Maybe one day we could meet face to face?

In a place without time and space

Happy birthday...



2011-11-23 @ 01:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0